Burcukuşu Boutique "KURABİYE" hediye ediyor:)))


Sevdiklerinize hediye edebileceğiniz veya afiyetle yiyebileceğiniz kurabiyelerden oluşan bir kutu sizin olabilir!


Tasarımına ve renklerine sizin karar vereceğiniz 6 adet kurabiyeden oluşan bu özel hediyeyi Türkiye'nin her yerine gönderebiliyorum:)
Kurabiye kutusunu kazanabilmeniz için yapmanız gereken önce bu yazının altına yorum yazmanız ve Burcukuşu Boutique Facebook sayfasını "BEĞEN" butonuna basarak takibe almanız, daha sonra kampanyamınızı arkadaşlarınızla "PAYLAŞ" manız ve Onlarında sayfamızı "BEĞEN" melerini sağlamanız.

Bunun sonucunda şu dakikadan itibaren Burcukuşu Boutique Facebook sayfasını takip eden her yeni 100 kişiden 1 kişiye ve kazanan kişiye sayfamızı öneren 1 kişiye de random.org'da çekilecek kura sonucu kurabiye kutusu hediye edilecektir.Çekilişe katılacak her 100 kişi arasında sizin önerdiğiniz kişi sayısı ne kadar fazla ise şansınız o kadar artacaktır:)

Kampanya bitiş tarihi: 01 Eylül 2011 saat:00.01
(Katılım süresini şansınızın daha çok artması için uzattım:)

Burcukuşu Boutique Facebook sayfası için buraya tıklayınız...

Burcu

4 yorum:

zuhal dedi ki...

Ee ilk yorum benden gelsin o zaman, bak bu olaylarla daha da fazla tanıtabilirsin blogunu tatlım ve ucunda tatlı bişeyler varsa kimse hayır demez..
Sonuna kadar destekliyorum seni...
Öpüyorum belki bu kez ben kazanırım neden olmasın!!!!

zuhal dedi ki...

Ama Eylül'de çoooooooooooooook uzun Burcu'cum hımmmmmmmm?

Burcu Özdoğan dedi ki...

:)Teşekkürler desteğin için arkadaşım:)
Senin kazanmanı yürekten istiyorum amaaa kazanamasanda sana bir bebiş torpili yapacağım ve sende benim kazananım olacaksın:) Müsayit bir zamanda facebook dan bana adresini yollar mısın??
Eylül dedim çünkü geçen sefer birçok kişi duymamıştı kampanyayı.Şimdi malum yaz, tatil dönemi.Süreyi uzun tuttum ki katılım çok olsun herkes zaman içerisinde duyabilsin diye:)
Bende seni çok öpüyorum:)

Sitare dedi ki...

burcu cupcakelerini yedikten sonra kurabiyelerini de yemem gerektiğini düşündüm:)ben de varım :)senin linki benim facebook sayfama da atayım reklam reklamdır di mi ama:)