BURCUKUŞU BOUTIQUE CUPCAKE HEDİYE EDİYOR:)

Sevdiklerinize hediye edebileceğiniz veya afiyetle yiyebileceğiniz cupcake'lerden oluşan bir kutu sizin olabilir!
Tasarımına ve renklerine sizin karar vereceğiniz 6 adet cupcake'den oluşan bu özel hediyeyi Türkiye'nin her yerine gönderebiliyorum:)
(Türkiye dışından kazanan kişilere ise Burcukuşu Boutique ürünlerinde çok özel indirimlerimin olacağınıda söylemeliyim.)
Cupcake kutusunu kazanabilmeniz için yapmanız gereken önce bu yazının altına yorum yazmanız ve Burcukuşu Boutique Facebook sayfasını "BEĞEN" butonuna basarak takibe almanız, daha sonra kampanyamınızı arkadaşlarınızla "PAYLAŞ" manız ve Onlarında sayfamızı "BEĞEN" melerini sağlamanız. 
Bunun sonucunda şu dakikadan itibaren Burcukuşu Boutique Facebook sayfasını takip eden her yeni 100 kişiden 1 kişiye ve kazanan kişiye sayfamızı öneren 1 kişiye de random.org'da çekilecek kura sonucu cupcake kutusu hediye edilecektir.Çekilişe katılacak her 100 kişi arasında sizin önerdiğiniz kişi sayısı ne kadar fazla ise şansınız o kadar artacaktır:)

Kampanya bitiş tarihi: 01 Haziran 2011 saat:00.01

Burcukuşu Boutique Facebook sayfası için buraya tıklayınız...

Burcu


8 yorum:

zuhal dedi ki...

Selam Burcau,ben o cupcake leri kimseye kaptırmamaya kararlıyım bende istiyorum yaaaaaaaa... şahane bi fikir ayrıca,bak böyle güzelliklerle bizi daha çok bağlıyosun bloga :)

Burcu Özdoğan dedi ki...

Şansın bol olsun arkadaşım:)) Daha çok daha çok bağlanın bloguma:)))Teşekkür ederim...

Gokce dedi ki...

ben ben ben beeeeen :)

Burcu Özdoğan dedi ki...

sen sen sen:)

Adsız dedi ki...

ya çıkarsa:))

Burcu Özdoğan dedi ki...

:) ne kadar çok kişiye öenrirseniz o kadar çok şansınız var:)

Sitare dedi ki...

hımm ben kampanyanı farketmemişim bile.avizelere dalmış gitmişim.sayfanı facebookta beğenmiştim .blogda da duyurayım hemen.ana sayfamda resim olarak duracak.facebooktan da ilan edivereyim.öperimmm.ve nolur bana çıksın:)
blogum;http://sitare-sevgidensevgilerle.blogspot.com/
facebook sayfam;https://www.facebook.com/sitaremis#!/pages/Sitare-Sevgiden-Sevgilerle/113744352037679

Burcu Özdoğan dedi ki...

Sevgili Sitare bu şekilde kazanma şansını beşe katlamış oluyorsun:) İnşallah kazananlardan biride sen olursun:)